Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne, czyli informacje dot. zakupu środków trwałych
oraz usług realizowanych w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2013 poz. 904 tekst jednolity)
PO VII WB 261.23.2020 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejon [2021-02-12]
czytaj więcej »Ogłoszenie nr 777461-N-2020 z dnia 31.12.2020r.
Zał. nr 1 do SIWZ-Formularz cenowy
Zal Nr 2 do SIWZ - Projekt umowy
Zal Nr 3 do SIWZ - Wzór formularza ofertowego
Załącznik Nr 4 do SIWZ - Wzor oswiadczenia o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wzór informacji że wykonawca nie należy-należy do grupy kapitałowej
Zał. nr 1 do SIWZ-Formularz cenowy-zmiana
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zał. nr 1 do SIWZ-Formularz cenowy-zmiana
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 12.02.2021r.
PO VII WB 261.22.2020 Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych [2020-12-11]
PO VII WB 261.21.2020 Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie układu kompensacji mocy biernej dla budynku przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 32, będącego siedzibą Prokuratury Rejonowej Lublin-Pó [2020-11-27]
czytaj więcej »Ogłoszenie nr 602737-N-2020 z dnia 2020-10-27 r.
Załącznik Nr 1a Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 1b Wynik pomiarów
Załącznik Nr 3 Wzór formularza ofertowego
Załącznik Nr 4 Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik Nr 5 Wzór informacji, że wykonawca nie należy / należy do grupy kapitałowej
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 02.11.2020 r.
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 20.11.2020r.
unieważnienie czynności wyboru i odrzucenia
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 27.11.2020r.
PO VII WB 261.20.2020 Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych (sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, sanitariatów) i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielon [2020-10-26]
czytaj więcej »Wszelkie dokumenty dotyczące postepowania są na portalu E-Usług SMARTPZP pod adresem:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/public/postepowanie?postepowanie=10526143
Pliki do pobrania do ww. postepowania także pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/public/postepowanie?postepowanie=10526143
W zakładce dokumentacja postepowania: Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych (sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, sanitariatów) i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych
PO VII WB 261.19.2020 Dostawa i montaż systemu przeciwoblodzeniowego rynien, rur spustowych i zadaszeń nad balkonami budynku przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 32 będącym siedzibą Prokuratury Re [2020-10-23]
czytaj więcej »Ogłoszenie nr 593657-N-2020 z dnia 2020-10-06 r.
Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 2 – Projekt umowy
Załącznik Nr 3 – Wzór Formularza ofertowego
Załącznik Nr 4 – Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik Nr 5 – Wzór informacji, że wykonawca nie należy/należy do grupy kapitałowej
Informacja z otwarcia ofert z dnia 21.10.2020 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 23.10.2020
PO VII WB 261.18.2020 Zakup i dostawa niszczarek [2020-10-23]
czytaj więcej »Ogłoszenie nr 591359-N-2020 z dnia 2020-09-30 r.
Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 2 – Projekt umowy
Załącznik Nr 3 – Wzór Formularza ofertowego
Załącznik Nr 3a – Wzór formularza potwierdzającego parametry oferowanych urządzeń
Załącznik Nr 4 – Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik Nr 5 – Wzór informacji, że wykonawca nie należy/należy do grupy kapitałowej
Ogłoszenie nr 540191897-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.
Odpowiedzi na zapytania i informacja o modyfikacji SIWZ z dnia 02.10.2020
Modyfikacja SIWZ z dnia 02.10.2020
Modyfikacja Załącznika Nr 1 do SIWZ z dnia 02.10.2020
Modyfikacja Załącznika Nr 2 do SIWZ z dnia 02.10.2020
Modyfikacja Załącznika Nr 3a do SIWZ z dnia 02.10.2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odpowiedzi na zapytania i informacja o modyfikacji SIWZ z dnia 06.10.2020
Modyfikacja SIWZ z dnia 06.10.2020
Modyfikacja Załącznika Nr 1 do SIWZ z dnia 06.10.2020
Modyfikacja Załącznika Nr 3a do SIWZ z dnia 06.10.2020
Informacja z otwarcia ofert z dnia 13.10.2020
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofert z dnia 23.10.2020
PO VII WB 261.13.2020 Świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Radzyniu Podlaskim [2020-10-08]
czytaj więcej »Ogłoszenie nr 583924-N-2020 z dnia 2020-09-10 r.
Zał nr 1 Wzór formularza ofertowego
Zał nr 3 Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
Zał nr 4 Wzór informacji, że wykonawca nie należy/ należy do grupy kapitałowej
Informacja z otwarcia ofert - 22.09.2020 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - 08.10.2020 r.
Unieważnienie PO VII WB 261.17.2020 [2020-09-30]
PO VII WB 261.16.2020 Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 14.3 (lub najnowszej wersji) na okres 1 roku lub dostawa licencji innego równoważnego oprogramowa [2020-09-28]
czytaj więcej »Ogłoszenie nr 585537-N-2020 z dnia 2020-09-15 r.
Zał nr 1 Opis równoważności oprogramowania antywirusowego
Zał nr 3 Wzór formularza ofertowego
Zał nr 4 Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
Zał nr 5 Wzór informacji, że wykonawca nie należy/ należy do grupy kapitałowej
Odpowiedzi na zapytania dot. SIWZ - 17.09.2020
Numery licencji oprogramowania - 17.09.2020
Informacja z otwarcia ofert - 23.09.2020
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - 28.09.2020
PO VII WB 261.15.2020 Zakup i dostawa niszczarek [2020-09-24]
czytaj więcej »Ogłoszenie nr 585559-N-2020 z dnia 2020-09-15 r.
Zał nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
Zał nr 3 Wzór formularza ofertowego
Zał nr 3a Wzór formularza potwierdzającego parametry oferowanych urządzeń
Zał nr 4 Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
Zał nr 5 Wzór informacji, że wykonawca nie należy/ należy do grupy kapitałowej
Odpowiedź na zapytanie wykonawcy - 17.09.2020 r.
Unieważnienie postępowania PO VII WB 261.14.2020 [2020-09-15]
PO VII WB 261.12.2020 zakup i dostawa kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych z faksem oraz niszczarek z dn. 18.08.2020 [2020-09-08]
czytaj więcej »Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 18.08.2020 r.
Zał nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
Zał nr 3 Wzór formularza ofertowego
Zał nr 3a Wzór formularza potwierdzającego parametry oferowanych urządzeń
Zał nr 4 Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
Zał nr 5 Wzór informacji, że wykonawca nie należy/ należy do grupy kapitałowej
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 20.08.2020 r.
Informacja o modyfikacji SIWZ z dnia 20.08.2020 r.
Modyfikacja SIWZ z dnia 20.08.2020 r.
Modyfkacja Załącznika Nr 1 do SIWZ z dnia 20.08.2020 r.
Modyfikacja Załącznika Nr 3 do SIWZ z dnia 20.08.2020 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 25.08.2020 r.
Odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja SIWZ z dnia 25.08.2020 r.
Modyfikacja SIWZ z dnia 25.08.2020 r.
Modyfkacja Załącznika Nr 1 do SIWZ z dnia 25.08.2020 r.
Modyfikacja Załącznika Nr 3 do SIWZ z dnia 25.08.2020 r.
Modyfikacja Załącznika Nr 3a do SIWZ z dnia 25.08.2020 r.
Informacja z otwarcia ofert z dnia 03.09.2020 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie częsci 2 z dnia 04.09.2020 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części 3 z dnia 04.09.2020 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części 1 z dnia 08.09.2020 r.
PO VII WB 261.11.2020 Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów komputerowych, komputerów przenośnych, przełączników sieciowych i oprogramowania z dn. 10.07.2020 [2020-08-12]
czytaj więcej »Ogłoszenie o zamówieniu z dn. 10.07.2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dn. 10.07.2020
Zał nr 1 - opis przedmiotu zamówienia
Zał nr 2a - projekt umowy (część 1-3)
Zał nr 2b - projekt umowy (część 4)
Zał nr 3a - potwierdzenie spełnienia warunków minimalnych specyfikacji technicznej
Zał nr 4 - wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
Zał nr 5 - Wzór informacji, że Wykonawca nie należy/należy do grupy kapitałowej
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dn. 17.07.2020
Wyjaśnienia treści SIWZ z dn. 17.07.2020
Zmodyfikowana SIWZ z dn. 17.07.2020
Zmodyfikowany Zał nr 2b - projekt umowy (część 4) z dn. 1707.2020
Zmodyfikowany Zał nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia z dn. 17.07.2020
Informacja z otwarcia ofert z dn. 23.07.2020
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 1 z dn. 12.08.2020
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 2 z dn. 12.08.2020
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 3 z dn. 12.08.2020
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 4 z dn. 12.08.2020
PO VII WB 261.9.2020 z dn. 03.06.2020 r - Dostawa i montaż wyposażenia oraz mebli biurowych, socjalnych, gabinetowych, krzeseł i foteli oraz sprzętu AGD [2020-07-31]
czytaj więcej »Ogłoszenie o zamówieniu z dn. 03.06.2020 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ z dn. 12.06.2020 r.
Wyjaśnienia treści SIWZ z dn. 10.06.2020 r.
NIEAKTUALNY - Zał nr 1 opis przemiotu zamówienia
ZMODYFIKOWANY Zał Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia z dnia 10.06.2020
NIEAKTUALNY - Zał nr 2 a-d zestawienie ilościowe
ZMODYFIKOWANY Zał nr 2 a-d zestawienie ilościowe z dn. 10.06.2020
NIEAKTUALNY Zał nr 4a formularz cenowy
ZMODYFIKOWANY Zał nr 4a formularz cenowy z dn. 10.06.2020
Zał nr 5 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Zał nr 6 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zał nr 7 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Zał nr 9 instrukcja połączenia online
Ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert
Informacja o modyfikacji SIWZ i zmianie terminu składania ofert
Infomacja z otwarcia ofert z dn. 18.06.2020
Uzupełnienie informacji z otwarcia ofert z dn. 23.06.2020
Informacja o wyborze ofert w zakresie Części 3 i 4 z dn. 02.07.2020
Informacja o wyborze oferty w zakresie Części 4 z dn. 07.07.2020
Informacja o wyborze oferty w zakresie Części 1 z dn. 13.07.2020
Informacja o wyborze oferty w zakresie Części 2 z dn. 13.07.2020
Informacja o wyborze oferty w zakresie Części 3 z dn. 13.07.2020
Informacja o ponownym wyborze oferty w zakresie Części 3 z dn. 22.07.2020
Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 3, z dn. 31.07.2020 r.
PO VII WB 261.10.2020 r., z dn. 04.06.2020 r. -Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych [2020-06-04]
PO VII WB 261.8.2020 z 26.05.2020 r. - świadczenie usług przewozu zwłok i szczątków ludzkich [2020-05-26]
Plan zamówień publicznych na 2020 r. [2020-05-18]
PO VII WB 261.7.2020 z dn. 04.05.2020 r. Ochrona osób i mienia w obiektach i na terenach przyległych Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek podległych. [2020-05-04]
PO VII WB 262.300.2020, z dn. 09.04.2020 - usługi holowania pojazdów [2020-04-09]
PO VII WB 262.299.2020 r., z dn. 08.04.2020 r. - usługi przewozu zwłok [2020-04-08]
PO VII WB 261.2.2020 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie rozdzielnicy głównej RG oraz dodatkowych połączeń wyrównawczych w budynku Prokuratury przy ul. Gabriela Narut [2020-03-09]
czytaj więcej »Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
PO VII WB 261.6.2020 Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i podległych jej Proku [2020-02-21]
PO VII WB 261.3.2020 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie i podległych jej Prokuratur Rejonowych [2020-02-19]
PO VII WB 261.2.2020 - Ogłoszenie z dn. 06.02.2020 r. [2020-02-18]
czytaj więcej »Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie rozdzielnicy głównej RG oraz dodatkowych połączeń wyrównawczych w budynku Prokuratury przy ul. Gabriela Narutowicza 32, 32b w Lublinie.
PO VII WB 261.4.2020 - Grupowe ubezpieczenie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz Prokuratury Regionalnej w Lublinie. [2020-02-13]
czytaj więcej »Ogłoszenie nr PO VII WB 261.4.2020, z dn. 31.01.2020 r. dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Grupowe ubezpieczenie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz Prokuratury Regionalnej w Lublinie.
PO VII WB 261.1.2020 - dostawa wraz z montażem obudowy ościeży do drzwi wewnętrznych w budynku Prokuratury przy ul. G. Narutowicza 32, 32b w Lublinie [2020-01-02]
Archiwalne [2020-01-01]